Op weg naar Azië! - door Marc

3 januari 2013 - Mascot, Australië

Uitgezwaaid door een paar prachtige zonnige dagen zijn we vanochtend vertrokken uit Nieuw Zeeland. De beste culinaire ervaring tot nog toe hadden we in Auckland (in Depot), oud-en-nieuw hebben we gevierd tussen de Kiwi's in Mangawhai Heads en vlak voor vertrek had Koen de slag te pakken op zijn surfboard (waardoor we nu backpacken met een plank).

Op dit moment slaan we ons door een paar uur wachten in Sydney. Het wachten is op een vlucht van negenenhalf uur die ons naar Bangkok brengt. Op aanraden van ervaren Bangkokgangers René en Esther hebben we voor over twee dagen een fietstocht door Bangkok geboekt. Daarnaast staat het koninklijk paleis, de liggende Boeddha en natuurlijk een shopping frenzy op het programma. Na vier dagen vliegen we door naar Cambodja, naar Pnom Penh.

Eergisteren hebben voor het laatst de veelvuldig gestelde vraag 'wanneer zien we de Leerssentjes weer?!' gehoord. Wij vliegen naar Bangkok, zij vliegen naar Hawaï. We hebben veel gezellige dagen met ze gehad. In het album van NZ een foto Floor en Maaike, de laatste dag op het strand.

Nog een uur dan begint End of Watch met Jake Gyllenhaal.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma Ria en opa Jacques:
    3 januari 2013
    Heel veel plezier in Azië! Weer heel wat anders backpacken. Dikke kus opa Jacques en oma Ria.
  2. Floor:
    3 januari 2013
    Ha lieverds, veel plezier in Azie...ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. Maar wordt vast heel cool. Weten jullie al waar jullie gaan slapen in Pnom Penh? Wij sliepen daar in het "scandinavian hotel" was super leuk en vlakbij de leuke straatjes met eettentjes.
    have fun!!!!! liefs floor