Verjaardag - door Koen

8 februari 2013 - Pakse, Laos

Koen gaat voor de strike

Hallo allemaal,

Ik was gisteren jarig. Eerst kwamen mama papa fien en floor naar mij toe. Toen gingen ze zingen. Nadat ze gezongen hadden kreeg ik cadeautjes. Ik kreeg een snorkelset maar die hadden papa en mama nog niet gevonden en daarom kreeg ik een bon daarvoor
En omdat het niet gelukt was zete papa voor mij harry potter en de  steen der wijzen op zijn ipad. Ik heb die gisteren lekker zitten kijken. En ik heb wat snoep gekregen voor mijzelf. Een bestuurbaar raceautotje. Een geknutselde bestuurbare spiderman een masker en een tekening met 10 erop van fien. En van floor een geknutselde bestuurbare auto. En weer van papa en mama een pen die ik zo ga gebruiken met school. Een betaalbare versie van minecraft. En een taart.

Toen gingen we ontbijten. Daarna gingen we naar mijn verasing! Mijn verasing was: bowlen! Het was heel erg leuk maar de baan was een beetje scheef. Toen gingen we lekker zwemmen en op de computer die bij ons hotel staat. Daarna gingen we lekker taart eten: chocolade taart! Toen gingen we weer zwemmen. En toen gingen we naar een hoog hotel waar je op het dak kon eten. Daar gingen we lekker eten. We probeerden salamandertjes te vangen maar het lukte niet. Ze konden ook springen en ik stond dicht bij een paal waar ze zaten en toen sprong hij op mijn wang. Maar het was heel leuk.

Dit was mijn beste verjaardag ooooooooooooooooooooooooit!!!!!!

Groeten koen

1. Oma Ria en opa Jacques:
    8 februari 2013
    Wat een super verjaardag Koen!!! Chocolade taart mmmm. Eten op een dak en nog een snorkelset tegoed. Wat heerlijk allemaal. Wij leven met jullie mee en zijn een klein beetje jaloers. Dikke kus voor allemaal.