Koen is jarig! - door Marc

6 februari 2013 - Pakse, Laos

Koen met de door Fien gemaakte 10-jaartekening

Koen is 10 jaar!

'Dit is mijn leukste verjaardag ooit!' En dat voor 12:00u 's middags. Maar wat wil je als je in Laos staat te bowlen.

De verjaardagstaart komt er zo aan, net als de m&m's-traktatie en de gehuurde Harry Potterfilm. Tot die tijd lekker zwemmen in het hotelzwembad. Vanavond een rooftopdiner.

We hebben al tien jaar een kind.

Stiiiiriiiike!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henriette:
    6 februari 2013
    Van harte gefeliciflapsteerd Koen.....wat lees ik nou ??? Sta je voor 12 uur al te blowen??? Wel een beetje vroeg :-)))
    Liefs uit Nijmegen , en een SUPER dag.
  2. Oma Ria en opa Jacques:
    6 februari 2013
    Lang zal hij leven lang zal hij leven in de Gloria hiep hiep hoera, en dat 10 keer!!! Koen proficiat en een fijne dag, maar dat gaat wel lukken. Wij hebben een tiener kleinkind!!! Hoop dat we elkaar nog spreken vandaag. Dikke kus opa en oma.xxxxx
  3. Oma Marianne:
    6 februari 2013
    Hi Koen, Van harte gefeliciteerd met je 10de verjaardag ! De leukste verjaardag ooit en ik begrijp dat het feest al in volle gang is (ik kom pas net uit bed/douche). Wij wensen jou nog een heel fijne dag toe. liefs en een dikke verjaardagszoen van opa en oma. M&M gefeliciteerd met het tienjarig ouderschapsjubileum ; F&F gefeliciteerd met jullie GROTE broer. XXXXXoma
  4. Hetty en Ton:
    6 februari 2013
    Hartelijk gefeliciteerd Koen! Fijne dag, geniet ervan!
  5. Oma Gerry en opa Gijs:
    Koen
    Van harte gefeliciteerd met je tiende verjaardag. Je wordt al echt oud. Een fijne dag toegewenst vanuit een besneeuwd Vught (hier heeft het vannacht gesneeuwd). Bij jullie zal het wel warmer zijn.
    Binnenkort moeten we maar weer eens skypen, Net is het niet gelukt. Waarschijnlijk omdat jullie aan het feesten zijn. Feliciteer ook je vader, moeder en zusjes van ons en maak er een mooi feest van.

Groetjes van Opa Gijs en Oma Gerry.
  6. Gisela en Jo:
    6 februari 2013
    Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to you and your family........happy birthday to you. Have a good one!!

You are now a decadian!
  7. Mariska:
    6 februari 2013
    Ook via deze weg: HIEPERDEPIEP HOERA Koen! Wat een fantastisch verjaardagsprogramma heb je... Een overgetelijke 10 toegewenst, ook voor papa en mama én je lieve zusjes X van de overkant
  8. Ghislaine:
    6 februari 2013
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!! Groetjes Kaya, Aylin, Yavuz en Ghislaine
  9. Sally:
    7 februari 2013
    Hi Coen,
    Hartelijk gefeliciteerd met je 10e verjaardag; heb je een leuke dag gehad. Zo te lezen gingen jullie allemaal leuke dingen doen.
    Ben benieuwd naar je verjaardagsverslag!
    groet Sally
  10. Milou Tesla:
    Hi Koen,
    Zo te zien heb je een leuke verjaardag gehad. Gefeliciteerd nog.
    Groetjes
  11. Henk Leerssen:
    8 februari 2013
    Beter laat dan nooit...Gefeliciteerd man!
  12. Lydia:
    8 februari 2013
    Hoi Koen, nog proficiat. Ik hoorde van Jim dat jullie gister nog geskyped hebben. Tof. Ook gefeliciteerd voor Marc en Madeleine en je twee zussen. We kijken regelmatig even naar jullie reisverhalen- en foto's... wat maken jullie veel moois mee. Geniet er nog maar van!
    Hartelijke groet,
    Lydia (mama Jim)
  13. Daniel Blom:
    8 februari 2013
    Hai Koen, super gefeliciteerd!
    Groetjes van Daniel (voetbal)