Spin - door Floor

11 januari 2013 - Phnom Penh, Cambodja

Gefrituurde tarantula

Hoi allemaal, we zijn naar een restaurant geweest waar je spin kon eten. Tarantula, best groot. Ik heb de poten en de maag gegeten. En fien durfde eerst niet maar uiteindelijk heeft ze het toch gedaan. Ze vond het niet echt lekker. Ik vond het lekker, mama papa en koen ook. Mama en papa hebben ook de kop gegeten en dat vonden ze niet lekker dus heeft niemand het nog gegeten. Koen mocht als eerst proeven en koen vond het heerlijk dus ging iedereen eten. En alle spinnen waren op uiteindelijk. En ze waren gefrituurd met een sausje kijk maar op de foto.

Gr Floor

1. Maryse:
    11 januari 2013
    Hoi Floor, wauw dat klinkt stoer. Een spin! Wij hebben gisteren met Jules en Casper bij Le:en gegeten en daar hebben we gefrituurde sprinkhaan gegeten. Vond ik ook best stoer. Hebben jullie dat al eens geproefd? Maken ze vast heel lekker klaar in Azië. Eet smakelijk! Groetjes Maryse
  2. Mariska:
    11 januari 2013
    Wij staan hier te rillen van angst,maar goed jullie vonden het lekker.En jullie zijn pas halverwegen dus er staat nog veel meer voor jullie neus en rond de wereld eten mensen nog veel meer smeerige insecten.
    Liefs Anice
  3. Gisela en Jo:
    11 januari 2013
    Wel knap van jullie om een spin te eten. Ik heb altijd gedacht dat deze spinnen giftig waren.
  4. Oma Ria en opa Jacques:
    12 januari 2013
    Stoer hoor, spin als diner. Mooi ook die foto waarop Koen een spin gaat opeten. Jullie hadden al eens eerder een levende vogelspin in de hand gehouden, dat vonden we toen ook heel dapper.
  5. Maryse:
    13 januari 2013
    cool zeg spin eten sprikhaan is ook lekker
  6. Maryse:
    13 januari 2013
    cool spin maar hebben mark en madde ook de giftanden gegeten .
    ik heb bij leen een hele sprinkhaan gegeten dat was erg lekker.
    hier is het onder nul bij jullie waarschijnlijk meer dan 30 graden.
    heel veel plezier allemaal.
    Groetjes Casper