Bungalows op het strand - door Fien

14 januari 2013 - Sihanoukville, Cambodja

Ik sliep daar lekker aan het strand.  Was lekker eetun.
Ik hep un vriendinnetje gemaakt. Ik kon haar níet verstaan.
We speelden rugby. De octopus heeft me gebeten.
Gister hebben we een boottocht gedaan en dat was leuk. Ik heb kingfishers gezien en op die boottocht hebben we een mini monkey gezien.
Groetjes fien

Het resultaat van de octopusjacht

1. Oma Ria en opa Jacques:
    17 januari 2013
    Leuk Fien, een vriendinnetje dat je niet kunt verstaan en er toch fijn mee kunt spelen. Wij vinden het heel leuk als jullie een verhaaltje schrijven dan lijkt het net of wij er een beetje bij zijn!xxx
  2. Oma Marianne:
    17 januari 2013
    Hi Fien, wat een knap ver-slag ! Als je weer thuis bent en je bent iets ver-ge-ten o-ver de reis, dan kun je al-les nog eens na-le-zen en met de fo-to's er-bij her-in-ner je je het weer. Ik kan nu een beet-je mee ge-nie-ten van al-les wat jul-lie zien en mee-ma-ken. Dank-je-wel ! liefs, oma
  3. Oma Gerry en opa Gijs:
    17 januari 2013
    Hai Fien hoe gaat het met jou? volgens mij vermaak jij je wel. Je hebt al een onverstaanbaar vriendinnetje en je ziet allerlei enge beestjes die je in je vinger bijten. je moet ze gewoon terugbijten een octopus kan je trouwens ook bakken en opeten. Dat is best lekker. Doe de groetjes aan papa, mama en Koen en Floor.
    Groetjes van Opa Gijs oma gerry en Dribbel en Tommy.
  4. Monique:
    17 januari 2013
    Fien, heb je dit helemaal zelf geschreven? Wat onwijs knap!! Zeg maar dat mama als jullie terug zijn in Nederland kan bijklussen als juf voor mijn kinderen....! Veel plezier weer daar!