Sihanoukville (Otres Beach) - door Koen

15 januari 2013 - Sihanoukville, Cambodja

Hallo allemaal,

Cambodia is heel cool. We zijn naar phnom pehn geweest en otres beach.
Nu gaan we naar battambang.
Bij otres beach was oppeens een storm en er waren vijf boten op de kust geslagen. Dat komt omdat de boten dicht bij de kust geparkeerd waren. Nu kon dat omdat het geen regenseizoen was. En omdat er opeens hoge golfen waren waren die boten op de kust geslagen. We hadden die ochtend een prive bootje met een schipper maar dat ging niet door vanwege De hoge golfen. Daarom ben ik gaan surfen.
Ik had het jullie nog niet verteld maar ik mag mijn surfboard meenemen in asia.

Groeten psy gangnam style.
(Koen)

1. Oma Marianne:
    15 januari 2013
    Hi Koen, jij lekker surfen op de hoge golven in het zonnetje en ik moet sneeuw ruimen in de kou ! MOOIE FOTO'S ! liefs, oma
  2. Oma Ria en opa Jacques:
    16 januari 2013
    Wat fijn dat je je surfboard mee mag nemen, denk dat je het heel goed leert als je er zo vaak opstaat. Xx
  3. Koen:
    17 januari 2013
    Ja ik kan nu officieel surfen.
    Gr. Koen
  4. Oma Gerry en opa Gijs:
    17 januari 2013
    Nou Koen . Ik merk het wel dat jij steeds stoerder wordt op deze wereldreis. Surfen met hoge golven, Ik zou het niet durven dat surfen.
  5. Ptr:
    22 januari 2013
    De golven waren te hoog, dus ging ik surfen. Noem je je vader tegenwoordig ook dude?