De olifanten - door Floor

3 april 2013 - Polonnaruwa, Sri Lanka

Baby-olifantjes

Wij waren een keer in een hotel en voor ons hotel was een rivier en daar badderde olifanten. Het was een cadeautje van de familie van mama. Eigenlijk zouden we met dolfijnen gaan zwemmen maar dat was niet gelukt. Daarom gingen we olifanten kijken. Er waren kleintjes bij en die gingen met elkaar spelen. Anderen mensen in een ander hotel heel dichtbij probeerde de olifanten te voeren maar een mens was het met moeite gelukt. Koen en ik maakte op onze tablets heeeeeeel erg veel foto's. Er kwam ook een olifant heel dichtbij. Later in de dag zaten we lime juice te drinken en kwam er een hele grote groep olifanten in de straat en ze liepen enorm hard.

Gr. Floor

1. Oma Gerry en opa Gijs:
    3 april 2013
    Dag Floor ; ik lees uit jouw verhaal dat je nog steeds spannende dingen meemaak. Geniet er maar goed van, want over een paar weekjes moet je al weer naar huis. Trouwens jullie zijn nu in Nepal. Daar ben ik in 2001 ook met tante cecile geweest. Toen hebben we ook olifanten gezien; dat waren tamme olifanten die werden gewassen door hun baasjes. We mochten er toen op gaan zitten en zo van de olifant in het water glijden. Daar heb ik nog foto's van. Als jullie weer thuis zijn zal ik ze laten zien.

Floor nog veel plezier en groetjes aan iedereen.

Opa Gijs, Gerry en Dribbel en Tommy.
  2. Oma Marianne:
    3 april 2013
    Hi Floortje, Olifanten kijken i.p.v. zwemmen met dolfijnen.....wel heel leuk die kleine spetterende olifantjes he en jullie hadden toch al met haaien gezwommen ?!?! Geniet van jullie "laatste" landje, groetjes en liefs voor allemaal, oma
  3. Oma Ria en opa Jacques:
    4 april 2013
    Hoi Floor
    Nu heb je al op een olifant gezeten, maar zo'n kudde door de straat lijkt mij heel spannend. Met dolfijnen zwemmen moet je later maar eens doen op Curaçao of zo. Dikke kus. Xx.