De fishing trip - door Koen

3 april 2013 - Negombo, Sri Lanka

De vangst van de dag

We moesten om zes uur s'ochtens op maar daar hadden we wel wat voor over omdat het eindelijk gelukt was. We gingen met een klein bootje naar koraal om te vissen. De man die het bootje bestuurde ging met een grote steen en touw voelen of er koraal was. Toen hij koraal had gevonden gingen we meteen vissen.

Het aas waren garnaalen. We visten met een handlijn. De visman had al binnen 1 minuut een visje. Papa had ook al snel een visje. We vingen hele mooie vissen. De ene keer was de vis blauw met bruin de andere keer rood met wit. Zo ging het maar door.

Na ongeveer een anderhalf uur werd ik zeeziek. Daarom gingen we terug. We hadden een mandvol vissen gevangen. We gingen ook nog naar een grote gezonken boot en koraal. Ik mocht op de terugweg bepalen hoe hard de boot ging.

Gr. Koen

1. Gisela en Jo:
    3 april 2013
    Geen haaien in de omgeving?
  2. Oma Marianne:
    3 april 2013
    Hi Koen, hopelijk ben je weer opgeknapt van je zeeziekte (heb je van je oma, die wordt al zeeziek in een roeiboot op 'n kalme plas). Leuke foto van de visvangst; hebben jullie de vis ook gegeten ? Ben benieuwd naar jullie avonturen in Nepal. Geniet van de laatste drie weekjes van jullie wereldreis. liefs voor allemaal , oma
  3. Oma Ria en opa Jacques:
    4 april 2013
    Hoi Koen
    Wat een mooie vissen! Ga je in Nepal ook nog vissen? Je zult vast wel hele mooie wandelingen maken. We wachten op je verhalen.
    Dikke kus. Xxx
  4. Oma Gerry en opa Gijs:
    4 april 2013
    Hoi Koen

Gisteren had ik ook al een reactie geschreven maar die is niet goed doorgekomen denk ik. Hoe gaat het met jou na de zware zeeziekte: je moet maar geen beroepsvisser worden Je kunt nog altijd beroepsvoetballer worden bij FC Utrecht zodat ze eindelijk eens een keer kampioen worden. Het ziet er naar uit dat Ajax dit jaar weer kampioen wordt. Maar goed ; geniet van je laatste weekjes wereldreis vakantie .

Groetjes van Opa Gijs,Oma Gerry en de hondjes.