De kabelbaan tocht - door Floor

20 november 2012 - Lorne, Australië

Hi alemaal wij zijn gaan kabelbanen en ik ging alleen en fien ging met mamaen op een baan dat was de langste baan daar gingen koen en ik iets slomer dus bleven wij hangen en we waren met een paars touw op de kant getroken maar eidereen had het voorspelddat we bleven hangen en we gingen door het rain forest het was heel leuk en je kon lekker liggen en het voelden alsof we vloogen en dat was toen waren we bezig en toen we klaar waren voelden het alsof je buik en je armen er niet meer waren zo ligt was het. Groeten floor

1. Jacobien Vermande:
    20 november 2012
    Hoi Floor, wat zou ik graag meegevlogen zijn! Klinkt heel erg leuk.
    Heel veel plezier, Jacobien
  2. Oma Marianne:
    20 november 2012
    Hi Floortje, wat een avontuur weer...het klingt heel leuk en spannend ,dus niks voor mij. Ik dacht dat ik alleen maar engte -vrees had, maar aan een kabeltje boven het bos zweven moet ik toch ook niet denken...(hebben ze ook hele stevige DIKKE kabels?
    Nog gefeliciteerd met jullie gezamenlijke 100 jaar, 50 jaar voor de meisjes en 50 jaar voor jongens ! Van Koen begreep ik dat jij deze gezamenlijke leeftijd had uitgerekend...heel knap, met de rekenlessen gaat het wel goed vlg. mij.
    groetjes en veel liefs voor allemaal, oma
  3. Oma Ria en opa Jacques:
    20 november 2012
    Hoi wijfie, wat doen jullie toch enge dingen! Maar nu weet je hoe een vogel zich voelt. Ik las dat je Fien helpt met schrijven, misschien kan ze samen met jou ook wat op het blog zetten. Veel plezier nog een knuffel voor allemaal. Ook van opa dikke kus oma ria.
  4. Hannah:
    23 november 2012
    hallo floor

ik mis je super erg en tedy elin margot sina en zoë ook
    en ik heb een inval juf gehad en die heet floortje

liefs hannah
  5. Oma Gerry en opa Gijs:
    25 november 2012
    Lieve Floor.

Floor : ik lees uit jouw verhaal dat jullie je niet vervelen en dat is erg leuk. Jullie hangen boven het oerwoud aan een kabelbaan en hier schijnt de maan door de bomen, want Sinterklaas is weer in ons land. De enigen die hier in de bomen en de schoorstenen hangen zijn de zwarte pieten. Floor doe de groetjes aan Koen, Fien en papa en mama.

Veel liefs van Opa Gijs . Oma Gerry en een likje van Dribbel en Tommy.