Fraser Island- door Floor

4 november 2012 - Noosa Heads, Australië

Een paar dagen geleden gingen we naar Fraser island en je moest er met speciale auto voor hebben want Fraser island bestaat uit alleen maar zand de auto die je moest huren heette een vierwd het was wel heel hobelig maar ook heel mooi en we hebben een dingo gezien een dingo is eigenleik een soort herdershond enje mag de dingo niet voeren en blijf goed bij elkaar hoor want ze kunnen bijten en er was een heel oud scheeps vrak aangespoeld en helemaal ge roest en er was ook zand met allemaal bruin kleurig zand en mama vond het spannend in de auto en je moest een half uur met de booten we hebben maar een winkel op fraser island gezien

1. Teddy en sina:
    4 november 2012
    Hoi Floor hoe gaat het met je wat een mooi koraal had je vast groetjes van teddy hoi Floor wat een grappige foto met je duikbril groetjes sina
  2. Oma Marianne:
    4 november 2012
    Lieve Floor, jouw stukje over Fraser Island maakte me zo nieuwsgierig dat ik het even op Google (Wikepedia) heb opgezocht. Het moet wel heel mooi zijn, want de oorspronkelijke bewoners van het eiland noemen het " K'gari " en dat betekent
    PARADIJS. Ik heb via Google ook prachtige foto's gezien, maar vind de foto's waar jullie opstaan toch leuker en ook een reisverslag van jou of Koen lees ik liever ........liefs, oma (Over een poosje kan Fien misschien ook al iets schrijven, want ik heb gelezen dat ze al hard oefent met schrijven)
  3. Oma Ria en opa Jacques:
    4 november 2012
    Wat leuk Floor. Goed geschreven!! Vond jij het net zo spannend als mama? Het lijkt ons prachtig daar. Dikke kus voor allemaal. Opa Jacques en oma Ria.
  4. Oma Gerry en opa Gijs:
    Hoi lieve Floor,

Wat leuk om nu ook een verhaaltje van jou te lezen. Jullie beleven wel heel leuke dingen daar zo ver van ons vandaan! Waren de dingo's net zo leuk als Dribbel en Tommy? Dat kan bijna niet hè!!! Het is toch veel leuker om diertjes te kunnen knuffelen. Het is heel erg fijn om zo vaak berichtjes van jullie te krijgen, want we missen jullie wel hoor. Missen jullie je school, vriendjes en vriendinnetjes en ons misschien ook wel een beetje? Dat gaat vast wel gauw over als je als die spannende dingen meemaakt! Een beetje jaloers zijn wel toch wel.
    Veel lieve knuffels voor jullie allemaal van opa Gijs, Dribbel, Tommy, Saartje en van oma Gerry natuurlijk.
  5. Sabine, Richard, Jules en beagle Mats:
    6 november 2012
    Wauw wat kan jij spannend schrijven zeg. In Portugal hebben ze de Portugese dingo, maar ik weet niet of die even gevaarlijk is. Ik heb ze ' s nachts wel eens horen 'huilen'. Ook heb je hier straathonden bendes die, als ze honger hebben, wel gevaarlijk zijn. Maar wij hebben Mats (beagle) bij ons dus die beschermt ons wel. Groetjes van Jules