Verjaardag - door Floor

30 januari 2013 - Krâchéh, Cambodja

Er is er een jarig, hoera, hoera!

Hoi allemaal hoe gaat het?

Ik ben jarig geweest. Ik werd 8. Ik kreeg een eigen snorkel set, een gouden pen, een instrumentje voor je mond en een chocolaatje, een betaal versie van een spelletje op mijn tablet en een soort veer op een springveer in kleurtjes en een paar tekeningen. en eerst gingen we fietsen en we zitten op een eiland dus moesten we met een bootje naar de overkant en daar werden we op gehaald met een tuk-tuk. dat is een karretje achter een motortje. we gingen naar een bakkerij en papa zei birthdaycake en dat verstond ik en en ik zei tegen papa dat ik het had verstaan. toen gingen we naar een resturant en toen gingen we skypen en toen gingen we dolfijnen en die waren heel bijzonder want ze hebben een platten neus. waar wij gingen kijken waren maar tien dolfijnen en we hebben er vijf gezien een baby een moeder een vader en twee pubers denk ik en we hadden zoiezo een baby gezien en die ging altijd met zijn kopje boven water. Toen gingen we weer terug naar de bakkerij en ging papa de taart op halen en zei hij het brood is klaar en ik zei nee het is een taart. Toen gingen we terug naar de boot en de boot was aan de overkant dus gingen papa en ik fruit halen en toen was de boot er en gingen we met de boot naar het eiland en er was iemand van het hotel mee op de boot gegaan en die hat een motortje mee en zei tegen papa maar wij hebben in de kueken heel veel fruit klaar gemaakt en toen zei papa het is voor morgen en toen zei hij doe de verjaardag taart en fruit op mijn mototje en toen gingen we weer naar huis fietsen. toen gingen we avond eten en als het eten op was gingen ze het donker maken en gingen ze de taart brengen deden de kaarsjes aan en naman een plant mee en zongen happy birthday too you een paar keer en toen mog ik hem snijden en gingen we hem eten. Iedereen die in het retutant zat mog wat taart en ik vond de taart niet heel erg lekker en toen moesten we naar bed.

Gr floor

1. Oma Ria en opa Jacques:
    30 januari 2013
    Wat een bijzondere verjaardag Floor, dat vergeet je nooit meer ! 8 jaar worden in Cambodja. Opa en ik zijn lekker gaan lunchen om jou verjaardag te vieren. Dikke kus!!!!
  2. Helene:
    Lieve Floor,
    Heel hartelijk gefeliciteerd, een beetje laat natuurlijk, met je achtste verjaardag. Vandaag is mijn kleindochter Lotta ook 8 jaar geworden. Ik zal haar vertellen over jullie bijzondere reis. Ik geniet steeds erg van al jullie spannende verhalen. Vertel dat ook maar aan papa en mama.
    Een dikke verjaardagskus van Helene. Ik ben een oud-collega van je vader toen hij nog in Den Haag werkte.
  3. Oma Marianne:
    31 januari 2013
    Hi Floor, wat een bijzondere en leuke 8ste verjaardag heb jij gevierd en ik kan lezen dat jij er ook heel erg van genoten hebt. Weer eens iets heel anders dan zwemmen, schaatsen of slaapfeest met vriendinnen in Utrecht he.
    Iedere verjaardag die je voortaan zult vieren , denk je terug aan die 8ste verjaardag in Cambodia. Door het lezen van je leuke verslag heb ik -ondanks het gemis van de "live felicitatie"- toch in gedachte een beetje 'meegevierd'. dikke kus, oma
  4. Oma Gerry en opa Gijs:
    Hi lieve Floor,
    Eigenlijk te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag. Jammer genoeg is het niet gelukt om te skypen die dag, maar opa had nog wel een berichtje/mailtje gestuurd als het goed is. We hebben héél veel aan jou gedacht op je verjaardag en we vinden het fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Die zul je nooit meer vergeten denk ik. We jammer dat je de taart niet zo lekker vond, maar het was wel leuk dat er zoveel mensen van gesnoept hebben. Hebben ze ook allemáál voor je gezongen? Dat moet echt een feest geweest zijn. Dikke kus van oma en opa en heel veel likjes van Dribbel en Tommy.