De massage - door Floor

20 februari 2013 - Vientiane, Laos

Floor krijgt een massage (gelukkig niet van een blinde, dat vindt ze eng)

Mama en ik zijn een dagje samen geweest en toen gingen we als eerst naar een tempel complex fietsen. Daar stond ook het symbool van Laos en daar was ook een reuze liggende boeddha en dat vond ik het leukste van het hele complex. Toen gingen mama en ik kijken wat we gingen doen en hadden besloten om naar een heel groot winkelcentrum  te gaan en daarna gingen we postzegels kopen en daarna gingen we naar een laotiaanse sauna en masage.

In de sauna rook het naar kruiden en binnen zag je alleen maar stoom zei mama en ik ben niet geweest want ik had het al best warm, dus toen mama in de sauna ging mocht ik een game spelen. Toen mama klaar was met de sauna gingen we de massage doen, die vond ik wel lekker en mama ook. De massage en de sauna was mooi, een beetje in het bos. En toen de massage was afgelopen fietsten we naar huis en zagen we een ijs cafe en daar gingen we aardbeienijs eten. Toen het op was gingen we verder fietsen naar een speelgoed winkel om een snorkel voor koen te vinden maar die hadden ze niet. Daarna gingen we verder fietsen en toen kwamen we thuis en gingen we douchen en daarna gingen we avond eten en toen moesten we slapen.

Gr Floor

1. Oma Ria en opa Jacques:
    20 februari 2013
    Gezellig een dagje alleen met mama.xx