Magnetic island

20 oktober 2012 - Townsville, Australië

We zijn gisteren naar magnetic island geweest.
We zij met de boot naar het eiland gegaan.
De boot was niet heel groot.
Hij ging wel heel snel.
We zaten op het bovendek.
Het waaie daardoor heel hard.
Het was heel leuk.
Ik zal vertellen waarom het magnetic island heet.
Een Engelse kapitein genaamd Cook voer langs magnetic island
zijn kompas raakte toen helemaal verward.
Daardoor heet het magnetic island.
Toen we aankwamen gingen we eerst met de bus naar een gedeelte waar walibies waren.
Een Walibi is een soort kleine kangaroe.
We zagen toen veel walibies.
Ik heb er eentje uit mijn hand laten voeren.
Daarna namen we weer de bus naar een camping.
Daar waren onze vrienden die wij op de eerste camping hadden ontmoet. Daarmee gingen we met hun een tocht naar een fort.
Het was 5 kilometer de berg op.
We hebben toen ook koala's gezien.
Daarna gingen we zwemmen.
Toen gingen we pizza eten.
Toen moesten we weer weg.
Anders misten we de boot.
Toen we terug waren moesten we nog naar onze Camping
Rijden. Toen gingen we slapen.
Groetjes koen.
(Foto's komen nog)

1. Gisela en Jo:
    20 oktober 2012
    Wat een leuk bericht Koen, dank je wel. Jullie vrienden, zijn dat ook Nederlanders? Ik denk dat jullie ook wel veel Engels zullen spreken op reis? Wij hebben eergisteren een hapje gegeten met Oma Ria en Opa Jacques, zwiebel torte, heel erg lekker!
  2. Oma Ria en opa Jacques:
    20 oktober 2012
    5 kilometer de berg op poeh was dat niet zwaar? Leuk koala's en walibi's!! Opa is fietsen in België . Alles goed hier , dikke kus voor allemaal.
  3. Jaap, Christine, Jameson, Timo:
    22 oktober 2012
    Hoi lieve familie Beyer Pannekoek,
    Wat gaaf dat het nu echt aan de gang is!
    Leuke blog, papa en mama schrijven leuk hoor, maar Koen steelt de show! Koala's gevaarlijker dan krokodillen, weer wat geleerd. Geweldige foto's, ik voel de klamme hittte al.
    Hier fluiten de vogels en vliegen de vlinders rond met 18-20C, zeer bizar weer, de natuur is wat in de war. Wij hadden dit weekend de Slag-om-Grol-1627 weekend in Groenlo: Erg leuk, 1200 re-enactors en heel veel bezoekers. Veel leuks voor de kids en 's avonds borrelen met de Groenlo clan terwijl opa en oma oppasten. Verder over 1 week naar de VS voor het huwelijk van Suzy. Good times dus tussen het harde werken door! OK, over en uit. Wij houden jullie in de gaten, heel veel plezier met z'n allen. Groetjes uit Rotterdam van JCJT