De luipaarden - door Floor

16 maart 2013 - Yala Np, Sri Lanka

Wat een briljante beesten!

Hallo allemaal, hoe gaat het met julie? Met mij gaat het goed. Wij hebben een keer safari gedaan. We hebben 3 wilde luipaarden gezien. Een lag op de straat te relaxen en een lag te relaxen op een groten rots. Fien was daar op de grond gevallen van de jeep en moest toen heel hard hard huilen en papa zij dat fien op moest houden met huilen omdat het anders gevaarlijk was. Toen werden koen en ik heel bang en wouden koen en ik zo snel mogelijk naar huis. Toen zei ik voor een bogt ik hoop dat we niet nog een luipaard zien tegen mama. Toen we in de bogt waren stonden er alemaal jeeps en daar  helemaal voor aan liep een luipaard. Hij keek soms achterom en koen en ik waren heel erg bang dus om me zelf gerust te stellen zei ik tegen me zelf we hebben een luipaard als leider. Maar het hielp niet en toen gingen we door naar huis en waren veilig aangekomen en we leefde nog allemaal.
Gr floor.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma Marianne:
    16 maart 2013
    Hoi Floortje, Jee, wat spannend....ik kan begrijpen dat jullie bang waren en ben heel blij dat het zo goed is afgelopen. Voortaan maar niet meer zo'n enge dieren gaan "bezoeken". veel liefs voor allemaal, oma
  2. Oma Ria en opa Jacques:
    16 maart 2013
    Hoi Floor , wat slim om te denken dat het luipaard de leider was, wie kan dat nou zeggen dat hij achter een luipaard aan heeft gereden. Dikke kus opa en oma.
  3. Oma Gerry en opa Gijs:
    Hoi Floor,

Wat ontzettend leuk dat jullie dríe luipaarden hebben gezien. Daar had ik wel bij willen zijn. Ik begrijp wel dat je het erg spannend vond, want het ís natuurlijk heel spannend om in de buurt van zo'n wilde dieren te zijn. Gelukkig zijn jullie weer veilig 'thuis' gekomen.

Lieve knuffels van ons voor jullie allemaal en kusjes van Dribbel en Tommy.
  4. Sally:
    17 maart 2013
    Hoi Floor en Fien,
    wat een gevaarlijke dieren hebben jullie al allemaal gezien.Dat lijkt me echt spannend.
    Ik ben dit weekend weer naar het paardrijden in Den Bosch gaan kijken. De wedstrijden waren wel spannend maar met jullie erbij is het kijken wel gezelliger. Ik hoop dat jullie volgend jaar weer een keertje mee gaan. Veel plezier nog, groetjes aan iedereen.
    Sally
  5. Hannah:
    23 maart 2013
    Hoi Floor,
    Gelukkig liep het goed af. Met mij gaat het ook goed. Ik vind het fijn dat je bijna terug komt want ik mis je heel erg. Marjan heeft al een hele dikke buik.
    Groetjes, Hannah