Het circus in Battambang - door Koen

25 januari 2013 - Battambang, Cambodja

Hallo allemaal,

Toen we in battambang waren zijn we naar een circus geweest.
Maar toen we aankwamen in battambang hoorden we dat het over drie dagen was en we konden maar twee dagen in het hotel blijven. Toen zijn we naar een ander hotel gegaan omdat we het graag wouden zien.
Toen die avond gingen we naar het circus.
We gingen eerst naar een hal met kunstwerken. Dat vond ik niet zo leuk. Toen gingen we naar een hal waar ze oefenden.
Toen gingen we in de circustent zitten.
Het waren kinderen van 14 tot 16 waarvan de vader de opa de overgroot opa
De vader van de overgroot opa en de opa van de overgroot opa op de toneelschool hebben gezeten. 5 generaties dus. Ze maakten hele coole kunsten.
Eerst gingen ze met fakkels gooien soms viel er een fakkel maar dat maakte niet uit.
Daarna met hoepels. Toen met de handen dan gingen ze bevoorbeeld  Een jonge jongen ik denk van 14 die gooide ze dan in de lucht en dan landde hij op een paar handen. Ook een jongen die een hoge paal had en daarop een houten platformpje en daarop twee kleine paaltjes en twee kleine platformpjes daar ging iemand met zijn handen op staan.

Groeten koen.

1. Oma Ria en opa Jacques:
    25 januari 2013
    Hoi Koen, is het meer zoals een Chinees circus? Lijkt heel anders als bij ons. Ben je ook naar de kapper geweest? Xxx
  2. Oma Marianne:
    25 januari 2013
    Hi Koen, Over een circusschool in Cambodja (Misschien Battambang ?) heb ik eens een artikel gelezen; leuk dat jullie dat nu gezien hebben... Zou dat ook iets voor jou zijn ???? XXX
  3. Jolanda:
    25 januari 2013
    Heerlijk al die leuke en mooie verhalen ik heb er heel veel gelezen. De foto's zijn ook super. Heel veel plezier nog met het hele gezin. Groetjes Jolanda Roos