Vangst van de dag

13 oktober 2012 - Port Douglas, Australië

Vandaag de vangst van de dag gegeten. Koen en ik hebben intussen vijf verschillende soorten vis gevangen, waarvan we vandaag twee soorten hebben gegeten. De eerste vis (zie foto) vond ik te wazig om te te eten. Sterker, ik durfde hem niet aan raken en heb hem terug het water ingeschopt.

Op de terugweg van de vistrip liepen we onder honderden krijsende flying foxes door, megavleermuizen, die elke avond met de schemer uitvliegen.

Fien leert elke dag een beetje beter zwemmen. We kunnen nu nog in de zee zwemmen (een warm bad van 26 graden), over een paar dagen begint het stinger season. Na onze reis zijn diploma A en B nog slechts een formaliteit. Floor heeft vandaag voorzichtig haar eerste Australische vriendinnetje gemaakt. Ze is ook al een paar keer enthousiast begonnen met schoolwerk, hoewel we daar pas maandag mee beginnen. Nu is het nog vakantie!

Marc

1. Marco Deterink:
    15 oktober 2012
    Ik ben blij dat jullie het zo goed naar de zin hebben, geniet van deze mooie en bijzondere tijd!
    Veel groeten, Marco Deterink
  2. Roos,berend,saar:
    16 oktober 2012
    Hallo
    Roos:Hebben julie al dolfijnen gezien?
    Berend:Wij gaan vandaag (dinsdag 16 oktober) naar antwerpen
    Is het leuk in Australië?
    Hebben julie al veel gevist?
    En lekker gewerkt?
    En hebben julie kangaroes al gezien?
    Zijn julie al in de stad geweest?
    Saar: hoi, hoe gaat het ?
    Vast wel goed, met dat mooie klimaat in australië !
    Is het water lekker om in. Te zwemmen?
    En zijn jullie al een beetje bruin ;)
    Veel plezier en groetjes saar, berend en roos.
  3. Ibo:
    17 oktober 2012
    hoi koen hoe is het met jou? met mij is het goed.
    op school gingen we naar klein duimpje
    en het is herfst vakantie
    bij ons is het heel koude wind
    ik wou een keer bij jou langs gaan maar ik wist op eens weer dat je er niet was
    groetjes ibo
  4. Opa piet:
    17 oktober 2012
    Een kleinee reacttie op jullie schrijven het is heel leuk om te doen nog heel vél pprettige da sorry prettige maanden
    Groetjes
  5. Marcel:
    18 oktober 2012
    Ha zussie en fam, wat een mooie foto's zeg....het ziet er super uit. Wij hebben nu ook herfstvakantie, maar dat is iets anders dan bij jullie ;)