Sydney door Floor

8 december 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

In sydney  zijn gaan logeren bij een vriendinnetje van mama en daar gingen op 5 december onze schoen zetten en zingen.  toen we wakker werden lag er een eenorme berg snoepen een paar aan gevreten apels en wortels en een soort zaklampje 6 zaklampjesen. er zijn daar 3 jongens finn is 3 mick is 7 net geworden en lars is net 9 geworden. En in sydney zijn we ook naar het opera house geweest en het ontwerp van dit gebouw is uit de hand getekent. En we hebben de kleerhagner brug gezien. Het leukste van sydney vond ik dat we bij
Tanja mochten logeren.

1. Oma Ria en opa Jacques:
    8 december 2012
    Hoi Floor, wat leuk dat Sinterklaas jullie zelfs in Sydney wisten te vinden. Ga je in NZ ook weer mooie schelpen en steentjes zoeken? Kus voor iedereen. Oma Ria en Opa Jacques. Xxxxx
  2. Oma Marianne:
    8 december 2012
    Hi Floor, In Dubai komt Sinterklaas nooit, maar Sydney weet hij wel te vinden; jij moet wel heel lief zijn geweest. Het leukste van Sydney vond jij de logeerpartij bij Tanja, wat vond je het leukste van alles wat jullie gezien en beleefd hebben over de laatste 9 weken in Australie ? Groetjes en veel liefs voor allemaal, oma M.