De start.....spannende tijden, geniet van elke seconde, ieder uitzicht, en elke vreemde hap eten, en elke onbekende lach.
wij volgen jullie, have fun .....................René en Esther
Henriette:
6 oktober 2012
Hallo allemaal,
Ik wens jullie hele mooie tijd', ik volg jullie zeker....tot nu toe erg leuk gemaakt..doen jullie ook een beetje voorzichtig...zo dat moest ik toch even zeggen als oude tante ...geniet van alles en vooral van elkaar.
Liefs en dikke knuf voor allemaal.
Marije de Nood:
10 oktober 2012
Ha Marc,
Pak en stropdas zitten vast in je koffer... jullie zijn op weg! Geweldig! Geniet ervan en we zien elkaar over een heeeeeele lange tijd weer in het museum :).
wij volgen jullie, have fun .....................René en Esther
Ik wens jullie hele mooie tijd', ik volg jullie zeker....tot nu toe erg leuk gemaakt..doen jullie ook een beetje voorzichtig...zo dat moest ik toch even zeggen als oude tante ...geniet van alles en vooral van elkaar.
Liefs en dikke knuf voor allemaal.
Pak en stropdas zitten vast in je koffer... jullie zijn op weg! Geweldig! Geniet ervan en we zien elkaar over een heeeeeele lange tijd weer in het museum :).
Groeten,
Marije